SZANOWNI PAŃSTWO!
W związku z epidemią koronawirusa, z uwagi również na moją sytuację rodzinną
od 16 marca do odwołania biuro księgowe w Skawinie pozostanie zamknięte.
Odbiór dokumentów dla niektórych Klientów będzie możliwy w piątek 20.03 w godzinach od 9:00 do 15:00.
Wstrzymane zostają także wszelkie wizyty serwisowe dotyczące zarówno enova365, jak i urządzeń fiskalnych.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Szanowni Państwo!

Witamy na stronie Go In Business Sp. z o.o.!
Prowadzimy partnerski oddział
Biura Księgowego Tax Care w Skawinie.

32-050 Skawina, ul. Sobieskiego 23
Telefon: 785 935 759

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Biuro Tax Care Skawina - widok witryny i wejścia
 Biuro Tax Care Skawina - miejsce dla Klienta

Nasza oferta obejmuje:

  • prowadzenie księgowości firm i innych podmiotów (fundacji, stowarzyszeń);
  • doradztwo biznesowe oraz konsulting dla przedsiębiorców;
  • pomoc w pozyskaniu produktów finansowych takich, jak konto firmowe, kredyt czy leasing;
  • pomoc w otrzymaniu dotacji dla przedsiębiorców;
  • konsultacje i szkolenia dla osób chcących założyć działalność gospodarczą;
  • wsparcie działań reklamowych i marketingowych;
  • budowę stron internetowych i marketing w Sieci;
  • sprzedaż kas i drukarek fiskalnych marki iPOS duet oraz POSNET;
  • sprzedaż i wdrożenia oprogramowania dla firm enova365.

Szanowni Klienci,

w związku z licznymi zapytaniami dotyczącymi wydarzenia, o którym zrobiło się głośno 31 lipca br., że Tax Care złożył wniosek o ogłoszenie upadłości - pragniemy Państwa uspokoić, że dotyczy to wyłącznie spółki Tax Care S.A., z którą jesteśmy powiązani tylko umową franczyzową, zatem skutki upadłości Tax Care w żaden sposób nie dotkną ani nas, ani tym bardziej Państwa firm.
Tax Care S.A. jest naszym franczyzodawcą - udziela nam znaku towarowego, systemu do prowadzenia ksiąg, pewnych porad i standardów - natomiast w żaden sposób nie wpływa na naszą działalność; jesteśmy zupełnie niezależną spółką, nie powiązaną żadnymi układami właścicielskimi ani z Tax Care SA, ani z Idea Bankiem SA.
Dodatkowo pragniemy poinformować, że Państwa dane wprowadzane w system TAX są w pełni bezpieczne. Upadłość spółki akcyjnej nie oznacza od razu zniknięcia jej majątku ani danych. Ogłoszenie upadłości ma znaczenie tylko formalne - jakiś czas po ogłoszeniu upadłości spółka jeszcze normalnie działa.
Umowy zawarte z Państwem są zawarte przez naszą spółkę - Go In Business Sp. z o.o. - upadłość Tax Care S.A. nie ma zatem wpływu także i na ważność naszych umów.

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt - wszelkie Państwa obawy czy wątpliwości rozwiejemy.